Preguntas más frecuentes - Portal de Contratación
Galderarik ohikoenak
Kontsultatu ohiko galderen zerrenda, sortzen zaizkizun zalantzak argitzeko.
Hauxe da Kontratazio Batzordeak gehien jaso dituen galderen zerrenda.
Ziurtagiri digital baliodunak.
Handitzen joanen da Nafarroako Gobernuak eragiketa telematikoetarako onartzen dituen ziurtagiri digitalen zerrenda. Gaur egun, hauek sartzen dira:
Zer da CAPICOM?
CAPICOM Microsoften osagai bat da, ezinbestekoa plataforma telematikoa erabiltzeko. Instalaturik eduki behar duzu plataforma telematikoaren bidez trantsakzio bat egiteko; erreklamazio bat aurkezteko, esaterako. Microsoften webgunetik edo hemendik deskargatzen ahal duzu CAPICOM:
Abokatutzaren Ziurtapen Agintaritzaren (ACA) ziurtagiriak.
Abokatuen Elkargoak 2006ko urria baino lehen emaniko ziurtagiri digital bat baduzu, posible da erabiltzen saiatzea eta euskarri teknikoari adieraztea (soporte.contratacion@navarra.es) beharrezko egokitzapen bat egiteko baliatu dela. Hori ez da beharrezkoa data horretatik aurrera emaniko ziurtagirien kasuan.
Zer da sinatzean eta bidaltzean agertzen den segurtasun-alertaren leihoa?
DOUEn argitaratzeko laguntza behar dut
DOUEn iragarkiak argitaratu behar badituzu, eNotices aplikazioa erabil dezakezu.
eNotices bidez argitaratzeko zalantzak badituzu, esteka honen bidez argi ditzakezu.
Kontsulta eta gorabeheretarako, jarri harremanetan eNoticeseko Laguntza Zerbitzuarekin inprimaki honen bidez.
Telefonoz ere dei dezakezu +352 2929 44404 zenbakira.
Handitzen joanen da Nafarroako Gobernuak eragiketa telematikoetarako onartzen dituen ziurtagiri digitalen zerrenda. Gaur egun, hauek sartzen dira:
CAPICOM Microsoften osagai bat da, ezinbestekoa plataforma telematikoa erabiltzeko. Instalaturik eduki behar duzu plataforma telematikoaren bidez trantsakzio bat egiteko; erreklamazio bat aurkezteko, esaterako. Microsoften webgunetik edo hemendik deskargatzen ahal duzu CAPICOM:
Abokatuen Elkargoak 2006ko urria baino lehen emaniko ziurtagiri digital bat baduzu, posible da erabiltzen saiatzea eta euskarri teknikoari adieraztea (soporte.contratacion@navarra.es) beharrezko egokitzapen bat egiteko baliatu dela. Hori ez da beharrezkoa data horretatik aurrera emaniko ziurtagirien kasuan.
DOUEn iragarkiak argitaratu behar badituzu, eNotices aplikazioa erabil dezakezu.
eNotices bidez argitaratzeko zalantzak badituzu, esteka honen bidez argi ditzakezu.
Kontsulta eta gorabeheretarako, jarri harremanetan eNoticeseko Laguntza Zerbitzuarekin inprimaki honen bidez.
Telefonoz ere dei dezakezu +352 2929 44404 zenbakira.