Kontratazioaren Atariko laguntza

Edozein zailtasun baduzu edota laguntza behar baduzu, jarri harremanetan Kontratazio Atariaren eta PLENAren Laguntza Zerbitzuarekin.

Mesedez, gure euskarri-zerbitzuarekin harremanetan jartzen zarenean, adierazi espediente-zenbakia eta, ahal izanez gero, erantsi pantaila-argazki bat.

Lizitazio elektronikoa izapidetzen ari den erakunde kontratatzaile baten ordezkaria bazara, adieraz ezazu, faborez, ordezkatzen duzun IFK.

Elektronikoki lizitatzen ari den enpresa bat bazara, adieraz ezazu, mesedez, zure enpresaren IFK.

Elektronikoki lizitatzen ari den pertsona fisikoa bazara, adieraz ezazu, mesedez, zure NANa.

Euskarria:

  • Enpresa publiko eta toki-erakundeetako kudeatzaileendako, lizitatzaileendako eta publiko orokorrarendako
    • Telefonoa: 948 013 544
    • Helbide elektronikoa: soporte.contratacion@navarra.es
    • Euskarri-ordutegia:
      • Astelehenetik ostegunera 8:30 – 17:30
      • Ostirala: 8:30 -15:00
      • Uztaila, abuztua eta iraila: 8:30 – 15:00
  • Nafarroako Gobernuaren barne-kudeatzaileendako
    • Jarri harremanetan erabiltzailearen arreta-zerbitzuan, dagokion ordutegian eta ohiko bideetara joz

OHARRA:

Erreklamazioak egiteko eta dokumentazioa aurkezteko, Internet Explorer nabigatzailea erabiltzea gomendatzen da. Internet Explorer 11 edo berriagoa baliatuz gero, beharrezkoa da navarra.es domeinua konfiantzazko gisa konfiguratzea eta bateragarritasun-bista edukitzea.

Kontratazio Atarira bidali ahal izateko, bidalketak sinatu egin behar dira Autofirma programaren bidez. Esteka honetan instalatzen ahalko duzu Autofirma, edo instalatuta daukazun egiaztatu.

Atxikitako dokumentuak onartuko dira, baldin eta Nafarroako Gobernuak aitorturiko formatuetako batean badaude. Formatu horiek kontsultatzeko, jo Erregistro Orokor Elektronikora, eta, zehazki, dokumentazio eta tramitazioari buruzko atalera./p>